Foto bewerkingsprogramma discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben opzoek naar een simpele fotobewerkinsprogramma om een object uit een foto te knippen/kopiëren om vervolgens dit object op een egale achtergrond te zetten. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto bewerkingsprogramma
Ik ben opzoek naar een simpele fotobewerkinsprogramma om een object uit een foto te knippen/kopiëren om vervolgens dit object op een egale achtergrond te zetten. Wie heeft tips voor mij?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voor de Mac?
Aperture, Adobe Photoshop Elements, Adobe Photoshop CS6, Acorn, Pixelmator, enz... enz... |
|
|||
|
|||
Ja, voor de mac. Ik ken al die programma's die jij voorstelt, bedankt.
Ik dacht misschien is er een hele simpele te vinden? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Okay, daar heb je een punt! Welk programma is een aanrader? Ik ben een beginner met fotobewerking.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Pixelmator is wel makkelijk te gebruiken. Maar het kan geen kwaad je wat te verdiepen in beeldbewerking. Komt vast wel ergens van pas...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App voor het combineren van meerdere foto's tot één foto | RBRCH | iPhone Apps | 5 | 06-12-12 15:35 |
Foto's uploaden voor een site of bewerkingsprogramma | Kaatjezon | iPad algemeen | 7 | 20-09-12 14:18 |
Foto: 2x dezelfde foto's in Foto Bibliotheek en Foto's | Robert M. | Muziek, foto & video | 2 | 14-02-09 23:41 |
|
|