iCal icon transparant discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik heb een klein probleempje met het vervangen van mijn iCal app. Nadat ik manual mijn iCal app icoon wil vervangen werkt dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iCal icon transparant
Beste forumleden,
Ik heb een klein probleempje met het vervangen van mijn iCal app. Nadat ik manual mijn iCal app icoon wil vervangen werkt dit niet en word deze transparant. Via Candybar hetzelfde probleem. Ik heb app.icns en empty-app.icns in de resource map gezet en de empy-app ook nog in de Calendar.docktileplugin resource map gezet. Na opnieuw opstarten of terminal -> killall Dock nog steeds hetzelfde probleem. Weet iemand hoe dit is op te lossen? Ik wil het icoontje graag veranderen. Alvast bedankt Software: OSX 10.8.2 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit is een OS X probleem en daarom kan je die vraag beter stellen op een goed Mac-forum zoals Welkom bij MacFreak - Alles over Apple, Mac, OS X, iOS, iPhone, iPad en meer...
|
Labels |
candybar, ical, icon, transparant |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan ik iCal op iCloud vervangen door iCal op mijn desktop? | peterter | iCloud | 7 | 24-10-11 17:32 |
iconen transparant maken | ShortyEx | Jailbreak apps en thema's | 7 | 18-01-11 15:06 |
BiteSMS icon voor Five Icon Dock | Syl84 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-02-10 14:48 |
Transparant dock | zwaan | Jailbreak apps en thema's | 4 | 22-03-09 23:14 |
Zeer bizar transparant icon probleem | Antiparadox | Jailbreak apps en thema's | 0 | 12-02-09 23:24 |
|
|