Mail synchroniseert te veel e-mails. discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ben sinds kort een trotse eigenaar van een Macbook. Ik vraag me af of ik wel op dit forum mag posten, maar dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail synchroniseert te veel e-mails.
Hoi,
Ik ben sinds kort een trotse eigenaar van een Macbook. Ik vraag me af of ik wel op dit forum mag posten, maar dat zullen we zien. Ik heb een hotmail account dat ik al heel lang gebruik. Nu wil ik dit account in de mail app synchroniseren. Als de apps dan synchroniseert haalt hij alle 20000 emails op. Kan ik dit ook limiteren naar bijvoorbeeld de laatste maand? Op mijn iphone kan dit wel, maar op de mac heb ik dit nog niet gevonden. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Graag, maar op dit forum wordt OS X en Mac ondersteuning niet getolereerd. Stel de vraag op: Recente discussies op appletips genius
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mails neemt veel geheugen in beslag. | scalune | iPhone algemeen | 16 | 25-05-14 10:10 |
Bestaat dit? mail badge UNSEEN e-mails | DiegoJ87 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 11-03-13 16:57 |
Mail: Inkomend laat maar 4 mails zien | Walluuhr | iPad algemeen | 4 | 09-04-12 01:31 |
Mail app verzamelt mails dezelfde afzender | stellaferox | iPhone Apps | 3 | 03-06-11 22:16 |
Mail blijft verwijderde mails terugbrengen??? | stellaferox | iTunes | 0 | 28-02-11 16:00 |
|
|