Finder ziet externe apparente niet meer. discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Vreemd probleem met Finder. Tot nu toe kon ik via Finder externe apparaten zien die ik via een van de usb-poorten had aangesloten. Zoals bijvoorbeeld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Finder ziet externe apparente niet meer.
Vreemd probleem met Finder. Tot nu toe kon ik via Finder externe apparaten zien die ik via een van de usb-poorten had aangesloten. Zoals bijvoorbeeld mijn camera en mijn Garmi (gps apparaat). Sinds vandaag zie ik ze niet meer.
Mijn iPhone en iPad zie ik wel in Finder, dus het ligt niet aan de usb-poorten. Mijn camera zie ik verder wel in iPhoto. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
OS X en Mac ondersteuning wordt op dit forum niet getolereerd. Stel die vraag op Recente discussies op appletips genius
|
|
|||
|
|||
Probleem via andere weg inmiddels opgelost. Timosha: een iets vriendelijkere toon zou niet misstaan.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes verder. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes ziet iphone niet en laat niet meer op | stein-m | iTunes | 0 | 14-07-10 19:17 |
iPhone niet meer zichtbaar in Finder (AFP / Bonjour) | WMone | iPhone algemeen | 16 | 04-11-08 22:55 |
Externe luidsprekers werken niet meer. | MacCookie | iPhone algemeen | 9 | 07-04-08 17:50 |
ziet sim niet meer | langejan | Archief | 3 | 13-10-07 23:56 |
|
|