//

Externe luidsprekers werken niet meer.

Externe luidsprekers werken niet meer. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, mijn vader heeft sinds een weekje een iPhone uit de Verenigde Staten. Het is een prachtig apparaat, nog steeds maar er is een probleem. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-04-08, 13:25
MacCookie MacCookie is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 6
Standaard Externe luidsprekers werken niet meer.

Beste, mijn vader heeft sinds een weekje een iPhone uit de Verenigde Staten. Het is een prachtig apparaat, nog steeds maar er is een probleem. Hij werkte perfect tot gisteren, er komt geen geluid meer uit de externe luidsprekers. Als je de iPhone tegen je oor houd met de luidsprekers hoor je het heel zachtjes, bijna onhoorbaar. Het werkt nergens, dus zowel bij de 'iPod' functie, de ringtone, de klikgeluiden, de luidsprekers werken niet. Met de oortjes (hoofdtelefoon) werkt alles wel goed..

We hebben hem al gerestored, opnieuw unlocked. Verschillende volume-boosters geinstalleerd en uitgeprobeerd. Hij staat niet op stil en het volume met de knopjes aan de zijkant staat op maximaal. Dit alles wil niet baten. Ik denk dus dat het hardware-matig is.

Wat denken jullie? Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-04-08, 13:40
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

al geprobeerd om je headset(oortjes) er een paar keer in en uit te steken?
__________________
at your service
  #3  
Oud 06-04-08, 13:49
MacCookie MacCookie is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 6
Standaard

Heb ik geprobeerd. Helpt niet, ik denk niet dat de iPhone denkt dat de headset is ingeplugd. Het probleem was er ook al voor de headset voor de eerste keer was gebruikt.
  #4  
Oud 06-04-08, 14:02
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Je hebt de mute schakelaar goed staan neem ik aan.
Je kunt proberen om de iPhone opnieuw te starten door hem uit en aan te zetten, als dat niet helpt zou je nog een reset van alle settings kunnen uitvoeren via het settings|general menu. Suc6
  #5  
Oud 06-04-08, 14:05
MacCookie MacCookie is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 6
Standaard

Die reset van de setting heb ik juist gedaan, helpt niet.. Enja de mute schakelaar staat goed . Heb hem ook al een paar keer gerestart.
  #6  
Oud 06-04-08, 14:12
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Is het gebeurd na iets te hebben geinstalleerd? Je zou nog de volume boost patch kunnen installeren om te kijken of dat wat doet.
ps. Ik neem aan dat het volume op maximaal staat.
  #7  
Oud 06-04-08, 14:31
MacCookie MacCookie is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 6
Standaard

neen ik had nog niets geinstalleerd, eht was plots gebeurd. ja het volume staat maximaal, en die volume boost heb ik ook geprobeerd :s.
  #8  
Oud 06-04-08, 15:06
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Ik heb ooit van Croiman begrepen dat de soldeer contacten van de speaker soms niet helemaal goed zijn. Of dat ook bij jou het geval is weet ik natuurlijk niet maar als dat wel het geval is zal de iPhone open moeten. Het enige wat ik nog kan verzinnen is dat truckdriver al heeft voorgesteld. Je zou een minimaal iets (een kraakje) moeten horen bij het uithalen van de koptelefoon stekker.
  #9  
Oud 06-04-08, 15:18
MacCookie MacCookie is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 6
Standaard

Nee ik hoor echt niets, ik denk dat ik eens bij de mensen van apple langsga want zelf haal ik hem niet graag open. Alvast bedankt voor de snelle reacties!
  #10  
Oud 07-04-08, 17:50
MacCookie MacCookie is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 6
Standaard

Kan ik nog van de garantie gebruikmaken? bv als ik hem trug herstel maar de oorspronkelijke staat? Of helpt dat niet veel? Zouden ze mij bij apple willen helpen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Facetime & MMS werken niet meer! (ook niet met MiTime) tomic22 Jailbreak 5 17-09-10 18:08
Notities werken niet meer Jelle Huysmans iPhone algemeen 18 23-06-10 22:32
Knoppen werken niet meer jaysier iPhone algemeen 6 26-12-09 21:37
Applicaties werken niet meer BadSide Jailbreak apps en thema's 7 22-08-08 16:09
[1.1.1] Iphone als externe hdd laten werken Guest-20201108204737 iPhone algemeen 6 22-01-08 13:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:38.