Mac Appstore kan niets meer downloaden of updaten discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) In tegenstelling tot op de appstore op mijn iphone kan ik niets meer downloaden/updaten in de mac appstore op mijn imac. Kan programma x niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mac Appstore kan niets meer downloaden of updaten
In tegenstelling tot op de appstore op mijn iphone kan ik niets meer downloaden/updaten in de mac appstore op mijn imac.
Kan programma x niet downloaden. Ga naar Aankopen om het opnieuw te proberen. Ik probeer dat, maar het probleem blijft deze foutmelding geven. Wie weet de juiste oplossing ? Thx. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ondersteuning voor OS X en Mac is op dit forum niet toegestaan. Stel de vraag op Recente discussies op appletips genius
|
|
||||
|
||||
Daarom hier een slotje.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan niks meer downloaden van Appstore | axxo | iPhone algemeen | 0 | 19-09-13 13:52 |
Ik kan geen Apps meer downloaden in de Appstore | JaapieGPC | iPhone algemeen | 11 | 05-03-13 11:16 |
Kan geen apps meer downloaden of updaten! | Marieke00 | iPhone Apps | 15 | 06-01-13 12:43 |
Kan niets meer downloaden via iphone... | willemvanderlinden | iPhone algemeen | 4 | 21-08-08 23:38 |
ik kan niets meer downloaden!!!!! | marc1987 | Archief | 4 | 28-07-08 19:32 |
|
|