Ik kan geen Apps meer downloaden in de Appstore discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Probleem: Ik klik op een App in de Appstore op het woordje [Gratis] Dan verschijnt [installeer app] Daar druk ik op Dan geef ik mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik kan geen Apps meer downloaden in de Appstore
Probleem:
Ik klik op een App in de Appstore op het woordje [Gratis] Dan verschijnt [installeer app] Daar druk ik op Dan geef ik mijn apple-id wachtwoord en druk op [OK] Vervolgens is het 2 a 3 seconden wachten en dan springt de knop weer naar [Gratis] Ik heb update 6.1.2. er op staan. Ik heb een Iphone 4 en ben verbonden met Wi-Fi, 5 GB vrij en 12.9 GB vrij in Icloud. Weet iemand wat er aan de hand is? Alvast bedankt! Pim ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 maart 2013 om 10:46 ---------- Hetzelfde met Itunes trouwens. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde probleem ben al een keer uitgelogt maar niks helpt.
|
|
|||
|
|||
Uitgelogd. check
Opnieuw opgestart. check 30x opnieuw geprobeerd. check Wi-Fi uitgeschakeld. check Oplossing. ... Pending.... |
|
|||
|
|||
Heeel raar updaten gaat wel maar nieuwe apps binnenhalen gaat niet.
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier... zal wel iets breder zijn dan
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem. Sinds vanochtend kan ik geen apps meer downloaden. Na 'Nu installeren' springt ie weer terug naar 'gratis'..
Ik vermoed ergens een serverprobleem, dus wacht mar rustig af... |
|
|||
|
|||
Ik heb nu hetzelfde, icloud werkt nog, updaten ok, niks aan wachwoord gewijzigd, krijg nu ook niks geinstalleerd. Is volgens mij allemaal gebeurt na het lezen van die nieuwe reglementen van apple. ..?????
|
|
||||
|
||||
Ligt niet aan ons zo te zien. Ik heb het ook even getest en hetzelfde probleem ondervonden. Vanmorgen kon ik Youtube nog gewoon updaten.
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het weer net een gratis app geinstaleerd
|
|
|||
|
|||
Hier ook weer up-and-running. Iedereen bedankt voor de moeite!!!
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu ook hetzelfde probleem, kan iet inloggen in de appstore als ik probeer iets the downloaden, kan wel updaten, tenminste vroeg vanochtend nog.
krijk na invoeren password "unknown error." Was het probleem bij jullie gewoon vanzelf opgelost of hebben jullie iets gedaan (instellingen, nieuw password) ? BEdankt |
Labels |
app downloaden, appstore, iphone 4 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan geen apps meer downloaden | philipdo | iPhone algemeen | 5 | 22-02-13 17:09 |
Kan geen apps meer downloaden | iesje54 | iPad Apps | 2 | 26-12-11 16:10 |
kan geen apps meer downloaden | Nance | Archief | 3 | 13-03-09 01:45 |
Kan geen Apps meer downloaden | JMO | iPhone Apps | 2 | 10-10-08 18:10 |
|
|