Iphonebrowser discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb je niet nodig zeker? Het heeft te maken met je DLL's vermoed ik.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Heb je niet nodig zeker?
Het heeft te maken met je DLL's vermoed ik.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Moet ik nog wat doen als het is geinstalleert of gaat alles van zelf ?
En weet iemand ook wat er nou miss is waardoor ik die error krijg :S |
|
||||
|
||||
Btw moet mijn simkaart ook in de iphone zitten als ik het wel doen ?
|
|
||||
|
||||
Ik probeerde daarnet dus Sp 2 te downloaden
hij was bijna klaartoen kwam dit Kan windows XP service pack 2 niet installeren De productcode die is gebruikt om microsoft windows te installeren is mogelijk niet geldig. voor meer informatie over dit foutbericht en stappen om dit probleem op te lossen, kunt u de website www.howtotell.com bezoeken. Is het echt nodig om die error te voorkomen ? We kan me iets duidelijker maken want wil me iphone heel graag weer gebruiken |
|
||||
|
||||
en als ik het wilopen krijg ik een schermpje in beeld programma reageert niet
Make sure you have BSD Subsystems OpenSSH and services installed!!!! Moet ik dat op mijn iphone hebben geinstalleert ? Laatst gewijzigd door Hoppieee; 19-06-08 om 21:59. |
|
||||
|
||||
ook krijg ik deze fout als ik het op me andere pc doe
Kan de toepassing niet juist instialiseren )0x0000135) klik op ok om de toepassing te beijdingen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphonebrowser? | Ixaa | Archief | 1 | 14-06-09 23:02 |
Iphonebrowser help .... | racekonijn | Desktop-applicaties | 1 | 15-01-09 14:53 |
iPhoneBrowser | john wings | iPhone algemeen | 4 | 22-07-08 22:33 |
iphonebrowser | rtzz | Archief | 3 | 16-07-08 02:47 |
Windows: Iphonebrowser | daanhegman | Desktop-applicaties | 5 | 30-03-08 13:50 |
|
|