Wachtwoord mail OSX discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen, Ik heb een probleem. Ik maak gebruik van de mail app. op m'n iphone. Hierop gebruik ik dezelfde mailaccount als op m'n macbook. Werkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wachtwoord mail OSX
Mensen,
Ik heb een probleem. Ik maak gebruik van de mail app. op m'n iphone. Hierop gebruik ik dezelfde mailaccount als op m'n macbook. Werkt allemaal top... Alleen één probleem. Op m'n macbook blijft mail vragen om het wachtwoord. Als ik de mail op m'n iphone op non-actief zet is dit probleem weer weg. Als ik ik de account vervolgens weer op 'online' zet is het weer even weg. Maar na een tijdje komt het gewoon weer weg. Weet iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
anders je mailaccounts een verwijderen van je iphone en opnieuw syncen en laten instellen met je macbook
plug je iphone in en ga naar info>geavanceerd en dan bij vervang gegevens je accounts veranderen zie wel dat je je mails op je iphone ook ergens anders al hebt staan natuurlijk (op je macbook b.v.)
|
|||
|
|||
Welk type mailaccount gebruik je? POP3/IMAP of Exchange?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
imap mail en OSX 10.6.3 | i.k. | iPhone algemeen | 0 | 01-05-10 15:17 |
Nieuw wachtwoord, mail haalt toch email op | Jatoch | iPhone algemeen | 0 | 11-09-09 12:01 |
mail wachtwoord | rnbflavour | iPhone algemeen | 1 | 14-08-09 00:04 |
mail van App ontwikkelaar met wachtwoord | lema | iPhone Apps | 2 | 01-05-09 23:12 |
Mail.app en Exchange wil wachtwoord niet accepteren | royster | iPhone Apps | 1 | 27-07-08 13:51 |
|
|