iphone gebruiken met mac & pc discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik sta momenteel nog op wachtlijst voor iphone maar had toch al een vraag, en kan zo snel het antwoord niet vinden op dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone gebruiken met mac & pc
Hallo,
Ik sta momenteel nog op wachtlijst voor iphone maar had toch al een vraag, en kan zo snel het antwoord niet vinden op dit forum. Ik heb thuis zowel mac als windows pc en vroeg me af of je iPhone zowel met mac als pc kan koppelen. Bij iPod kan dit namelijk niet en ben je je gegevens kwijt. Kan je met de iphone wel regelmatig switchen zonder verlies / format melding? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee, dat kan niet. Je gaat hetzelfde probleem hebben als bij je ipod.
Er bestaat wel een programmaatej om te switchen maar ik ken het niet maar zal wel iemand een hint geven. Ik zou wel opteren om alleen op mac te werken maar ja das een keuze hé. Laatst gewijzigd door macfreaker; 13-07-08 om 15:18. |
|
|||
|
|||
ok, dank je wel voor snelle antwoord. kan ik dan .csv bestand maken en dat exporteren naar mijn mac en dan weer importeren in itunes? heb al mijn contacten namelijk nu nog op mijn pc staan en niet op mac
|
Labels |
iphone 3g, mac, windows |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone Wi-Fi op pc/mac gebruiken | pakoboy | Jailbreak apps en thema's | 5 | 26-08-10 07:35 |
Mac OS X: Iphone syncen met 2 itunes ( Win & Mac ) | Stephan0501 | iTunes | 5 | 05-02-10 20:03 |
Windows: & Mac OS X: iPhone Tabbladen instellen | Hamertej | iTunes | 15 | 11-09-09 12:14 |
Synchroniseren met PC & Mac | MvdS | iTunes | 1 | 14-08-08 12:30 |
|
|