//

Synchroniseren met PC & Mac

Synchroniseren met PC & Mac discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Tot voor kort, synchroniseerde ik mijn Agenda op het werk met mijn MDA Touch en Microsoft ActiveSync. Hierna thuis op mijn PC synchroniseren en hier ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-08-08, 11:03
MvdS's schermafbeelding
MvdS MvdS is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 40
Standaard Synchroniseren met PC & Mac

Tot voor kort, synchroniseerde ik mijn Agenda op het werk met mijn MDA Touch en Microsoft ActiveSync.
Hierna thuis op mijn PC synchroniseren en hier dan weer mijn iPhone synchroniseren via iTunes.
Erg omslachtig, maar dat was de enige manier om mijn Agenda altijd up-to-date te houden.

Sinds 2 weken ben ik thuis op een MacBook over gestapt.
Op deze Mac gebruik ik Microsoft Entourage alszijnde mijn e-Mail programma.

Nu heb ik de volgende vragen die 'licht' aan elkaar verbonden zijn:

1. Ik dacht dat met het uitkomen van firmware 2.0, de iPhone gesynchroniseerd kon worden via Microsoft ActiveSync... is dit nu zo?... want ik kan er niets over vinden.

2. Kan ik mijn MDA Touch nu synchroniseren met mijn Mac, zodat ik nog steeds bovengenoemde omslachtige manier kan doen om mijn Agenda up-to-date te houden?

3. Hoe krijg ik mijn contactgegevens vanuit Adresboek (Mac) op Microsoft Entourage? Want op dit moment staan alle contactgegevens op mijn oude PC, ook in mijn iPhone, ook in het Adresboek van mijn Mac, maar niet in Entourage, daar staan maar de helft van mijn contacten.

4. Zou het wel erg plezierig vinden, om op mijn werk (PC met Windows) te kunnen synchroniseren met mijn iPhone en dan thuis (Mac) weer direct met iTunes, die dan weer gelinkt is aan Microsoft Entourage. Is dit überhaupt mogelijk?

Alvast dank voor de reacties.

Grt,
MvdS
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-08-08, 12:30
macbofh macbofh is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 20
Standaard

10 seconden zoeken op Google geeft mij de volgende hits:

Sync your iPhone with Microsoft Entourage - The Unofficial Apple Weblog (TUAW)

Walkthrough: Exchange ActiveSync On Your iPhone 2.0 | The iPhone Blog

Apple - iPhone - Bereid je voor
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iphone gebruiken met mac & pc shufflev Desktop-applicaties 2 13-07-08 15:18
synchroniseren iphone met mac air pangenent Archief 1 12-04-08 21:31
iphone synchroniseren met zowel mac als windows namastee iPhone algemeen 2 06-03-08 00:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:45.