& Mac OS X: iPhone Tabbladen instellen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Weet iemand of er iets van een programma is om dmv je PC de tabladen van je iphone in te stellen, want als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
& Mac OS X: iPhone Tabbladen instellen
Hallo,
Weet iemand of er iets van een programma is om dmv je PC de tabladen van je iphone in te stellen, want als ik het op mn iPhone probeer gaat altijd alles door de war of ben je heel lang bezig.. alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
het was eerst idd de bedoeling van apple om dit via iTunes te doen maar hier is niet van gekomen...
|
|
|||
|
|||
Jammer, hopen dat het nog eens komt..
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik weet niet zeker maar misschien bedoel je de programma categories. (Dit doe je niet met pc maar gewoon met je iphone)
. Met deze programma maak ik een map. Bijv. Spellen. en dan krijg je een lijst van de applicatie's die geinstalleert zijn op je iphone en ik kies daar alle spellen en als je klaar bent zijn al je spellen in 1 map. Ik vind het zelf heel handig. misschien is het ook iets voor je. |
|
|||
|
|||
sorry niet goed gelezen zag het over het hoofd
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
helaas voor de mac is ie vandaag uitgekomen en niet voor windows
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, het zou in iTunes 9 zitten.. Morgen weten we dus meer
|
|
|||
|
|||
en nu inderdaad het bericht van de live feed:
Er komt een app manager in iTunes. Hiermee kun je in iTunes de applicaties op je iPhone of iPod toch rangschikken |
|
||||
|
||||
Inderdaad in Itunes 9 kan je al je progjes netjes per tabblad rangschikken, eindelijk.
|
|
|||
|
|||
heb net update gedaan van itunes maar waar kan je die progjes mooi rangschikken?
ik gebruik windows 7 iphone is nog niet voorzien van 3.1 upgrade (3.0) want ik zie het nergens staan (ben ook newbie) thx |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
// Aangezien dit nu in iTunes kan, deze discussie verplaatst naar het iTunes-gedeelte.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Iphone syncen met 2 itunes ( Win & Mac ) | Stephan0501 | iTunes | 5 | 05-02-10 20:03 |
Productiedatum edm iphone & mac checken | koen_dr | Archief | 1 | 07-08-09 17:48 |
Windows: iphone gebruiken met mac & pc | shufflev | Desktop-applicaties | 2 | 13-07-08 15:18 |
|
|