//

Up-to-date filesharing via WD MyCloud?

Up-to-date filesharing via WD MyCloud? discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kocht onlangs een Western Digital MyCloud, met de wens dat ik tussen mijn MacBook en andere devices mappen (met up-to-date bestanden) kan openen. De ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-02-14, 15:52
Persmoment Persmoment is offline
• iOS 4.1
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 38
Standaard Up-to-date filesharing via WD MyCloud?

Ik kocht onlangs een Western Digital MyCloud, met de wens dat ik tussen mijn MacBook en andere devices mappen (met up-to-date bestanden) kan openen. De mappen moeten dus automatisch met elkaar synchroniseren, zoals ik dat gewend was van een applicatie als SugerSync. Niet steeds dubbel bestanden opslaan, zowel op MyCloud als onder mijn documenten op mijn computer, maar dat mijn documenten standaard gesynchroniseerd worden naar WD MyCloud.

Dat lijkt momenteel niet te lukken met deze netwerk harde schijf. In het huidige geval moet ik dus elk document ook nog eens apart opslaan op MyCloud of ik moet standaard op MyCloud werken. Is er een manier om de map 'automatisch te delen' via de opties die MyCloud mij kan bieden? Hoe zorg ik er dan voor dat, als ik mijn bestanden via MyCloud wil raadplegen op een andere device, deze bestanden up-to-date zijn? Heb jullie daar tips voor?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Navigon: Kaarten Den Haag al up to date? ruud3822 iPhone Navigatie 7 16-12-10 12:53
Release Date comex new jailbreak Golfje Chat en geruchten 11 10-09-10 01:46
Delete date bar in theme jarnoajax Jailbreak apps en thema's 1 08-05-10 10:10
op date 3.1.3. Rob. Archief 1 03-02-10 19:09
Time and Date rylix Unlock [archief] 1 10-12-07 12:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:49.