Bestanden via ftp naar Popcorn hour discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb grote videobestanden die ik vaak via ftp moet uploaden naar mijn popcorn hour om te kunnen bekijken alvorens door te sturen naar klanten, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bestanden via ftp naar Popcorn hour
Ik heb grote videobestanden die ik vaak via ftp moet uploaden naar mijn popcorn hour om te kunnen bekijken alvorens door te sturen naar klanten, echter sinds ik mijn iMac heb, lukt het nooit om deze op de hardeschijf te zetten in mijn popcorn hour via ftp (ik gebruik ClassicFTP, de gratis versie) toen ik nog mijn windows pc had gebruikte ik flashfpx hiervoor en toen had ik nooit een probleem. zou het kunnen dat de gratis versie van mijn huidige ftp client het niet toelaat bestanden van 1 a 2 GB up te loaden? of zou het probleem elders kunnen liggen?
systemen: Late 2013 27" iMac ; Popcorn hour A-110 thx voor de hulp! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zou het schelen in overdracht snelheid als ik de hd in mac extensie formateer opnieuw? nu duurt het zo'n 15 minuten voor een bestand van 1,32 GB
via 'gedeeld' in finder lukt het me nu om erop in te loggen, geen gebruik van een FTP client |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vermoed dat SMB gebruikt wordt en dat protocol is ellendig traag. SMB2 is sneller maar dat zal die Popcorn Hour wel niet ondersteunen. Kijk eens of dat ding AFP ondersteunt. AFP is zeer snel. |
|
||||
|
||||
Voor Mac support kun je beter wenden tot andere fora. Succes.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple TV of Popcorn A-300? | Excellent | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 19 | 07-02-12 18:00 |
Apple store down for about 1 hour now | Tqam | iPhone algemeen | 2 | 19-08-11 17:57 |
Iphone connect naar ftp | robin54 | Archief | 4 | 31-08-08 22:34 |
|
|