iMac in slaapstand maakt vreemd geluid discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Sinds de nieuwste update van de software voor de iMac 10.9.3 gebeurd er het volgende met mijn iMac. Als ik hem in de slaapstand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iMac in slaapstand maakt vreemd geluid
Hoi,
Sinds de nieuwste update van de software voor de iMac 10.9.3 gebeurd er het volgende met mijn iMac. Als ik hem in de slaapstand zet dan gebeurd er om een aantal uur schat ik(vooral vervelend als je in bed ligt 's nachts) dat je de CD-Rom speler hoort. Dit doet die dan 4 seconden, zonder dat het beeld aanspringt overigens, en daarna is het ook weer klaar. Dat is hetzelfde geluid als je hem gewoon aanzet als die helemaal uitstond en als je hem zelf(handmatig) uit de slaapstand haalt. Kan ik hier iets aan doen? En kom niet aan met: "Ja, uitzetten ipv slaapstand", want dat snap ik ook nog wel. Ik hoor het graag! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat je die vraag beter op een goed OS X/Mac forum stelt. OS X ondersteuning wordt op dit forum niet erg gewaardeerd.
|
|
||||
|
||||
Misschien even langsgaan bij Apple?
|
|
||||
|
||||
Voor OSX support kun je je beter wenden tot een ander forum, succes.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid op Iphone 4 vreemd gedrag | samson1a | iPhone algemeen | 0 | 07-12-12 23:04 |
Vreemd geluid op iPhone 4 | Modoo1 | iPhone algemeen | 6 | 05-09-12 18:08 |
iMac uit slaapstand met Remote? | geulwijk | iPhone Apps | 2 | 17-10-10 17:23 |
iPad maakt vreemd sissend geluid | Petje | iPad algemeen | 9 | 19-08-10 14:28 |
Vreemd geluid tijdens bellen | area070 | Archief | 3 | 23-04-08 17:55 |
|
|