Vreemd geluid op iPhone 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone geeft om de 30 minuten een "wind" geluid, ik kan geen melding vinden dat er iets gebeurd. Het geluid komt voor bij aanstaan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vreemd geluid op iPhone 4
Mijn iphone geeft om de 30 minuten een "wind" geluid, ik kan geen melding vinden dat er iets gebeurd.
Het geluid komt voor bij aanstaan en bij standby. Heeft iemand dit probleem ook en weet iemand hoe dit weg te halen is. Is reeds opgelost. Laatst gewijzigd door Modoo1; 30-06-11 om 12:56. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo Modoo1,
Wat was de oplossing want de mijne doet dit ook. |
|
||||
|
||||
Het geluid dat je ook krijgt bij het versturen van een mailtje?
|
|
||||
|
||||
zo'n geluid is raar...
|
|
|||
|
|||
Het geluid lijkt sterk op het geluid bij het versturen van een email maar is toch net wat anders.
|
|
|||
|
|||
De iPad van m'n vader had er ook last van. Na lang zoeken bleek het in de app "Celcius" te zitten (of "Fahrenheit" als je de amerikaanse versie hebt). Bij settings kan je het uitzetten.
|
|
|||
|
|||
Deel je oplossing met de rest als het opgelost is, heeft de rest er ook nog wat aan als zij het probleem ook hebben
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Elk kwartier vreemd geluid uit iPad | Easybas | iPad algemeen | 4 | 24-10-11 13:39 |
iPad maakt vreemd sissend geluid | Petje | iPad algemeen | 9 | 19-08-10 14:28 |
Vreemd geluid als ik afspeel over mijn iPodfunctie | de_derigent | iPhone algemeen | 5 | 07-04-09 18:25 |
Vreemd geluid tijdens bellen | area070 | Archief | 3 | 23-04-08 17:55 |
|
|