Elk kwartier vreemd geluid uit iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iPad 2 maakt elk kwartier een vreemd windachtig geluid. Ik weet niet waarom en hoe ik het uit kan zetten. Hij maakt het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Elk kwartier vreemd geluid uit iPad
Hallo,
Mijn iPad 2 maakt elk kwartier een vreemd windachtig geluid. Ik weet niet waarom en hoe ik het uit kan zetten. Hij maakt het geluid ook als ik alle apps uit heb staan. Op het forum heb een post gevonden van Modoo1 en ik denk dat hij hetzelfde probleem heeft. In die post staat jammergenoeg geen oplossing. Kan iemand vertellen waarom dit geluid gemaakt wordt en hoe ik het uit kan zetten? Groeten, Bas. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Klinkt alsof hij probeert een mail te versturen. Die geeft ook een soort woosh geluid.
|
|
|||
|
|||
Komt het ook terug als je de iPad restored en geen backup terug zet?
|
|
||||
|
||||
Misschien moet je stoppen met je iPad van die volkoren koekjes te geven. Dat hielp bij mij enorm
|
|
|||
|
|||
Reactie op vreemd geluid uit iPad
Hallo Easybas,
Wat bij mij perfect heeft gewerkt is de volgende optie: In het programma celcius (weer app) als je dit hebt zit bij opties (rechts boven) de optie instellingen Vervolgens zie je als je naar beneden gaat de optie geluiden Deze moet je op uit of off zetten dan is het whoosh geluidbij mij weg. Ik denk dat dit ook jouw probleem is als je de Celcius app op je iPad hebt staan. Sterkte als dit het niet is weet ik ook verder geen oplossing, maar bij mij werkte dit perfect als oplossing. Groetjes van Floppy71 |
Labels |
geluid, ipad, probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vreemd geluid op iPhone 4 | Modoo1 | iPhone algemeen | 6 | 05-09-12 18:08 |
iPad maakt vreemd sissend geluid | Petje | iPad algemeen | 9 | 19-08-10 14:28 |
Vreemd geluid als ik afspeel over mijn iPodfunctie | de_derigent | iPhone algemeen | 5 | 07-04-09 18:25 |
Pushmail/per kwartier ophalen | ron73 | iPhone algemeen | 3 | 17-11-08 18:18 |
Vreemd geluid tijdens bellen | area070 | Archief | 3 | 23-04-08 17:55 |
|
|