//

Ipod Touch updaten, melding Aangekochte apps overbrengen naar iTunes

Ipod Touch updaten, melding Aangekochte apps overbrengen naar iTunes discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag een oudere iPod Touch van men zoon zelf gebruiken. Nu als ik die aansluit op iTunes kreeg ik de melding dat er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-08-14, 13:01
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard Ipod Touch updaten, melding Aangekochte apps overbrengen naar iTunes

Ik zou graag een oudere iPod Touch van men zoon zelf gebruiken. Nu als ik die aansluit op iTunes kreeg ik de melding dat er een nieuwe software update (versie 5.1.1) voor de iPod beschikbaar is. Als ik echter de knop updates installeren kies, krijg ik de melding dat er zich op de iPod aangekochte onderdelen bevinden die niet in men iTunes zitten, en dat deze eerst moeten overgebracht worden. Kan er mij iemand melden hoe ik te weten kan komen welke apps dit zijn, want de kans is groot dat ik zelf deze apps niet nodig zal hebben en ze dus zou willen verwijderen.

Mvg, Vic
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-08-14, 22:40
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Je kunt gerust kiezen om deze apps te downloaden. iTunes probeert je te vertellen dat er apps op de iPod Touch staan die niet op jouw pc zijn gedownload. Dit betekent niet dat jij straks voor altijd opgescheept zit met die apps. Als alle apps zijn overgebracht, kun je in iTunes naar het App menu gaan, selecteren welke apps je niet wilt hebben en vervolgens via de rechtermuisknop verwijderen.
__________________
Daniel
  #3  
Oud 18-08-14, 09:28
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Thx hiervoor. Kun je me misschien toch even op weg helpen hoe ik dan best te werk ga, want ik heb met deze dingen (nog) niet echt veel ervaring.

Mvg, Vic
  #4  
Oud 18-08-14, 23:51
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vic55 Bekijk bericht
Kun je me misschien toch even op weg helpen hoe ik dan best te werk ga, want ik heb met deze dingen (nog) niet echt veel ervaring.
Natuurlijk .

Als je de iPod helemaal naar de fabrieksinstellingen wilt herstellen, volg dan deze stappen:


1. Open iTunes;

2. Controleer of er updates zijn voor iTunes (klik voor uitleg). Zorg ervoor dat de nieuwste versie (11.3.1) is geïnstalleerd;

3. Sluit de iPod (het liefst met een officiële kabel) op de computer aan en selecteer het apparaat;

4. Klik op de knop 'Overzicht';

5. Klik op de knop 'Herstellen' en volg de instructies;

6. Wanneer dit proces is voltooid, controleer je op updates. Doe dit met de knop links van de herstelknop;

7. De iPod is klaar voor gebruik!


Laat ajb even weten of dit allemaal gelukt is .
  #5  
Oud 19-08-14, 20:51
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Thx voor deze uitleg. Van zodra ik, want ik ben nu een tijdje niet thuis, heb kunnen proberen laat ik het hier zeker weten.

Mvg, Vic
  #6  
Oud 30-08-14, 18:57
dvischjager's schermafbeelding
dvischjager dvischjager is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2014
Locatie: Amsterdam
Berichten: 945
Standaard

Al tijd gehad om het te proberen? Just a reminder .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipod touch 5g updaten naar ios 7? marthijn123 iPhone algemeen 0 25-10-13 13:46
iPod Touch: apps updaten niet jeremy14 iPhone algemeen 1 30-01-12 23:53
iPod touch: ipod touch 4 updaten naar 5.0.1? tom031 Jailbreak 1 12-12-11 18:26
ipod touch 3G wil niet updaten naar iOS 4.3(.1/.2) jojost1 iTunes 4 24-04-11 17:57
iPod touch: ipod touch 4g jailbroken updaten naar 4.3 brva07 Jailbreak 2 27-03-11 16:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:31.