SSD upgrade? Of niftyminidrive. discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede middag heren / dames, Ik ben in het bezit van een super mooie 13 inch Macbook Pro Retina, van eind 2013. Helaas heeft deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SSD upgrade? Of niftyminidrive.
Goede middag heren / dames,
Ik ben in het bezit van een super mooie 13 inch Macbook Pro Retina, van eind 2013. Helaas heeft deze macbook 'maar' 128 GB SSD, toentertijd vond ik netjes en genoeg. Nu met mijn opleiding en fotografie begin ik het beu te worden dat mijn Macbook elke keer aangeeft dat hij bijna vol is. Alles staat al via iCloud zo ook mijn foto's dus verkleint staan ze op mijn Mac. Nu ben ik druk aan het denken wat ik nou kan doen, zal ik een nieuwe SSD er inzetten? of zal ik de NiftyMiniDrive kopen? Kan iemand mij helpen hoe ik dit probleem netjes kan oplossen? (geld zal het wel kosten). Stel dat ik kies voor de mini drive, kan ik hier ook windows d.m.v. bootcamp op installeren? Ik hoor graag van jullie. Met vriendelijke groet, Tony Koorevaar. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mmmm duidelijk...
Wel iemand die advies heeft? Is het überhaupt mogelijk om te upgrade? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat bedoel ik ook, ik snap ook wel dat je geen SSD zomaar kunt 'vergroten'.
Maar in de retina zit een speciale SSD? geen 2,5 inch toch? |
|
|||
|
|||
Citaat:
https://www.ifixit.com/Guide/MacBook...lacement/26811 |
|
|||
|
|||
Ik heb heel internet vannacht doorzocht, nergens kunnen vinden!
Ze zijn wel heel erg aan de dure kant haha! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ssd erbij in iMac plaatsen | T-Bob | Desktop-applicaties | 12 | 14-01-16 11:34 |
Mac OS installatie na SSD upgrade | lex3010 | Desktop-applicaties | 5 | 24-08-15 12:12 |
Mac OS X: Fan slaat op hol na plaatsen ssd ipv optical drive | vdonline | Desktop-applicaties | 4 | 21-03-15 13:41 |
upgrade OS 2X | gino69 | Archief | 1 | 15-10-08 14:08 |
|
|