OSX update blijft pauze staan discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik probeer mijn Mac mini te updaten naar El Captain, hij was gisteren bezig maar tot 2Gb en toen klikte ik pauze. Ik start ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
OSX update blijft pauze staan
Hallo ik probeer mijn Mac mini te updaten naar El Captain, hij was gisteren bezig maar tot 2Gb en toen klikte ik pauze.
Ik start nu mijn mac mini weer op en hij blijft maar op waiting staan in de app store, wat kan ik doen of moet ik echt wachten ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gewoon even opnieuw beginnen met downloaden.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik begin ook al wat de creeps te krijgen. Downloaden was fluitje van een cent. Installeren is een ander paar mouwen. Daarnet stond het oo 30 min en een kwartier later op 28 min. Als dat maar goed komt.
Lijkt welnhet tegenovergestelde van de beruchte 'microsoftminuten' destijds let de installatie van windows |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Inderdaad goed gekomen .
Zit er net terug op. Maar kreeg daarnet wel een kadertje dat er iets niet compatibel was en dat hij het naar de map incompatibele... gezet heeft. Moet nog eens uitzoeken wat er daarmee bedoeld werd. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Uiteindelijk is het gelukt maar niet via de store eerst, hij bleef maar hangen op pauze en kon niks annuleren(Verwijderen oude bestanden was ook maar de vraag hoe).
Ik heb de GM gedownload ging stukken sneller die erop geknald, en later nog even de officiele versie via de store binnen gehaald toen ging het weer wel. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4s blijft in grijstint staan na update 8.1.2. | janthon | iPhone algemeen | 1 | 14-01-15 23:50 |
rode update badge blijft staan na software update 8.1.1 | saapke | iPhone algemeen | 5 | 03-12-14 12:37 |
Chrome app blijft staan na update | irisenhans | iPad algemeen | 1 | 01-08-14 09:56 |
3gs blijft hangen in DFU of Recovery mode, blijft of zwartscherm staan | Frenky40 | iPhone algemeen | 4 | 16-08-11 18:09 |
Applicatie blijft na update hangen in " pauze" | Blauwkapje | Archief | 3 | 12-12-09 11:49 |
|
|