El Capitan installatie Macbook Pro discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Kuis die Mac eens op met een hele grote borstel en veel zeep....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kuis die Mac eens op met een hele grote borstel en veel zeep.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Onze vriend @sledge gebruikt ook nog MacFUSE NTFS (naast Tuxera en Paragon). Die driver is al sinds OS X 10.7 Lion niet meer compatibel. Ik ga het hier bij laten want het is een beetje off topic aan het worden.
|
|
|||
|
|||
heb ze allebei net een update gegeven
dus macfuse verwijderen ? nog iets ? Alle hulp is welkom, ik heb clean my mac dat ik regelmatig draai, het is niet off topic gezien ik de problemen pas ondervond na de update naar de kapitein
|
||||
|
||||
Is het niet beter dat je hiervoor een andere topic opent, dan deze kaapt aangezien het hier niet om de programma's gaat waar jij het over hebt..
|
|||
|
|||
idd, sorry, alleen titel gezien
|
|
|||
|
|||
er zit een nieuwe harde schijf in,thnx all voor de tips. (Mag slotje op)
|
|
|||
|
|||
Mag ik nog een vraag stellen?
Ik heb een MacBook Pro versie 2013 en wil er El Captain op installeren. Ik ben een volledig newbee op het vlak van de Mac, dus hierbij de volgende vraag. Als ik de upgrade naar El Captain installeer, worden alle bestanden op mijn harde schijf dan gewist of blijft alles gewoon staan? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MacBook Pro Retina of MacBook Pro 15 inch 750 gb? | blackpirates | Chat en geruchten | 1 | 17-07-12 10:56 |
Macbook pro | Reckimo | Koopinformatie Nederland | 1 | 21-06-12 15:28 |
MacBook Pro | JustH4ckMe | Archief | 2 | 05-01-11 22:04 |
|
|