Vensters instellingen bewaren? discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik meerdere vensters en sommigen in splitscreen. Met vegen werkt het uitermate plezierig en maakt eigenlijk mijn tweede monitor overbodig. Ik vraag mij af ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vensters instellingen bewaren?
Ik gebruik meerdere vensters en sommigen in splitscreen. Met vegen werkt het uitermate plezierig en maakt eigenlijk mijn tweede monitor overbodig.
Ik vraag mij af of er mogelijkheden zijn om de diverse venster instellingen (afhankelijk met welke klus ik bezig ben) te bewaren. Ik weet dat je met een herstart de huidige kunt bewaren maar ik zou net een stapje verder willen door deze op te kunnen slaan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is ook iets waar naar ik gezocht heb. Ik heb inderdaad ook regelmatig dat een aangepast formaat venster in combi met wat anders prima werkt!
|
|
||||
|
||||
Ik ben ook benieuwd en hoop op een tool die meerdere spaces/monitoren ondersteunt.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Citaat:
Die ga ik na de vakantie eens uitproberen... |
|
|||
|
|||
Dit lijkt inderdaad te zijn wat ik zoek!
Ieder venster komt netjes terug in het formaat en op de locatie waar deze afgesloten was. Ook nadat m'n Macbook uit is geweest. @ Wally, bedankt voor de tip!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Vensters in windows probleem | kokkie44 | Desktop-applicaties | 1 | 12-09-11 21:09 |
instellingen bewaren en terugzetten | kolk | iPhone algemeen | 0 | 21-01-11 11:14 |
Vensters verplaatsen via VNC/Logmein | iMakkie | Archief | 2 | 17-09-08 17:06 |
|
|