Airplay sync naar Apple TV discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo , heb een klein probleem denk ik hier , en zit me af te vragen hoe ik het kan oplossen. zou graag mijn iMac ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Airplay sync naar Apple TV
Hallo ,
heb een klein probleem denk ik hier , en zit me af te vragen hoe ik het kan oplossen. zou graag mijn iMac scherm sync via mijn Apple tv 4de generatie , normaal klick ik kan op airplay bovenaan in balk ik klick mijn apple tv aan en dan kan ik gaan kiezen wat ik juist wil als tweede scherm of gewoon sync als gewoon scherm . Nu verbind hij wel met mijn apple tv maar dan kan ik niets meer doen , b.v. als tweede scherm gebruiken of als gewoon scherm deling . Op mijn Macbook Pro doet hij dit wel en kan ik dus perfect mijn scherm daarvan delen vraag me af wat de fout hierbij kan zijn op mijn iMac Draai Osx El Capitan 10.11.6 en op apple tv WatchOs 9.2.2
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Via airplay streamen naar Apple TV vraag | BrenStef | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 17-02-13 08:20 |
haperig beeld airplay vanaf macbook pro naar apple tv | valentino88 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 27 | 15-02-13 16:13 |
AVPlayer HD Airplay naar Apple TV werkt niet | jopth | iPad Apps | 3 | 02-09-12 22:38 |
Na update naar ios5 geen airplay via Apple TV | Bliek | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 31 | 01-01-12 14:28 |
|
|