Seagate personal cloud installeren discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Seagate Personal cloud gekocht. Ik heb hem geïnstalleerd, ging eigenlijk zo goed als vanzelf op mijn Windows 10 computer. Maar nu kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Seagate personal cloud installeren
Ik heb een Seagate Personal cloud gekocht. Ik heb hem geïnstalleerd, ging eigenlijk zo goed als vanzelf op mijn Windows 10 computer. Maar nu kan ik hem niet benaderen in mijn Mac. Komt dit omdat ik hem al geïnstalleerd heb in Windows? Heeft iemand nog andere tips? Ik ben nog niet ervaren op Mac-gebied.
Laatst gewijzigd door Humpback67; 18-11-16 om 00:06. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk, maar dat weet ik niet 100% zeker, dat de Seagate NTFS geformatteerd is. Dit werkt niet goed samen met de Mac.
Ik verwacht dat je ExFat zult moeten gebruiken zodat je 'm via de Windows bak en de Mac kunt gebruiken.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dit staat in de specificaties http://www.seagate.com/www-content/p...8-1-1501nl.pdf. Zou het kunnen dat het niet meer werkt op de MAC omdat ik in Windows een account heb aangemaakt?
|
Labels |
installatieprobleem, intallatieprblemen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Seagate 500GB GoFlex Satellite vs hyperjuice cloud ftp | pgkelly | iPad accessoires en onderdelen | 0 | 15-08-12 11:31 |
|
|