iCloud-foto's worden niet gesynched discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Via de iCloud app worden mijn foto's niet automatisch gesynched op mijn PC. Ik moet dan eerst handmatig op "Foto's downloaden" klikken (zie afbeelding), ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iCloud-foto's worden niet gesynched
Hoi,
Via de iCloud app worden mijn foto's niet automatisch gesynched op mijn PC. Ik moet dan eerst handmatig op "Foto's downloaden" klikken (zie afbeelding), dit vervolgens weer annuleren om zodoende te triggeren dat de reterende foto's alnog gedownload worden. Op mijn laptop werkt het echter wel vlekkeloos en worden de foto's realtime gedownload. De instellingen van de app zijn gelijk. Iemand een idee waar aan dat zou kunnen liggen? Alvast bedankt voor de hulp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Beide pc's zelfde windowsversie? Want bij windows 7 gaf dat wel eens problemen.
|
|
|||
|
|||
Zelfde, windows 10...
|
|
|||
|
|||
Heb je al eens geprobeerd uinieuw ui en in te loggen? En/of de iCloud for Windows opnieuw te installeren? Hou wel in de gaten dat iCloud for Windows echt een stuk bagger software is. De Photo library heeft bij mij nog nooit goed gewerkt. Nieuwe foto's worden wel (door elkaar heeb) gedownload, maar als ik een foto op mijn telefoon verwijder, wordt deze overal verwijderd, behalve op de windows pc.
Echt bagger software |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Oude/verwijderde foto's worden gedownload via iCloud | OutintheBlue | Muziek, foto & video | 2 | 20-11-15 02:00 |
Foto's worden niet ge-upload naar iCloud | phyruz | iCloud | 9 | 03-07-15 17:17 |
iCloud Photo Library foto's worden niet meer geupload? | rtf74 | iCloud | 1 | 25-05-15 10:20 |
iCloud kan niet worden gestart in Windows 7 | RonvanRiel1965 | iCloud | 4 | 18-12-12 19:38 |
Icloud email kan niet verandert worden | Tommyyke | iCloud | 0 | 12-10-11 22:23 |
|
|