Slimme postbus discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een slimme postbus op mijn iMac gemaakt, waarin automatisch de mail van een bepaalde groep contacten geplaatst wordt. Nu wil ik alle mail ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Slimme postbus
Ik heb een slimme postbus op mijn iMac gemaakt, waarin automatisch de mail van een bepaalde groep contacten geplaatst wordt. Nu wil ik alle mail die ik aan deze groep verstuur ook in deze postbus laten plaatsen. Echter als ik mijzelf lid maak van de groep komt ook de andere voor mij bestemde (algemene) mail in deze postbus. Hoe omzeil ik dit?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb een oplossing bedacht. Ik heb in een, bij de groep horende handtekening, een speciaal teken verwerkt (bijvoorbeeld # of ~. Vervolgens mijzelf uit de verzendlijst gehaald en bij de slimme postbus behalve de voorwaarde “afzender is lid van”, “geheel bericht bevat……#” ingevuld. Nu kan er een enkel bericht tussendoor glippen als er een # instaat.
|
Labels |
mail app, slimme postbus |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Postbus verwijderen | ilanilan | iPad algemeen | 1 | 12-11-14 16:03 |
Postbus toevoegen | Leonardus66 | iPad algemeen | 4 | 21-12-11 18:33 |
Ongelezen mail in lege postbus | Brandius | iPhone algemeen | 4 | 02-05-11 21:35 |
Nieuwe postbus maken in mail, hoe....... | Johan61 | iPad algemeen | 3 | 27-07-10 22:50 |
Postbus 51, IBgroep en overheid op de iPhone | siemail | iPhone Apps | 2 | 14-02-10 13:26 |
|
|