Printersoftware epson verouderd discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan na de laatste update van de mac geen software meer vinden voor de Epson Stylus Office BX630FW. Ik heb High Sierra versie 10.13.2. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Printersoftware epson verouderd
Ik kan na de laatste update van de mac geen software meer vinden voor de Epson Stylus Office BX630FW. Ik heb High Sierra versie 10.13.2.
Is daar een oplossing voor? Alvast dank Groet Tom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarom heb je nieuwe software nodig voor die printer? Werken de drivers van de vorige OS X of macOS versie niet meer?
|
|
|||
|
|||
Het printen werkt wel maar het scannen niet. Voorheen kon dat via de epson software
|
|
||||
|
||||
Geen idee van Epson printers, maar bij mijn Canon liep ik ook (steeds) tegen dit soort zaken aan.
Heb op een gegeven moment een ander pakket geïnstalleerd en toen werkte het blijvend. Bij Epson ondersteuning vond ik dit : https://support.apple.com/nl-nl/HT201465 Daar staat voor je printer sw versie 9.0 en die zou al je wensen moeten vervullen. Citaat:
|
|
|||
|
|||
Om te scannen heb je geen Epson software nodig. Scannen doe je met Fotolader en/of Voorvertoning. Het is zelfs beter om geen software van derden te gebruiken. Die software heeft soms de neiging om de drivers die Apple ter beschikking stelt te vernaggelen.
|
|
|||
|
|||
Allen dank. Ik laat het zoals het nu is. En Happy Newyear.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 verouderd, gevolg...? | stelcos | iPhone algemeen | 24 | 21-08-13 00:08 |
iPad ziet mijn Wi-Fi Epson SX235W niet | tweety123 | Wi-Fi | 3 | 31-08-12 20:35 |
App niet meer te downloaden op verouderd apperaat | Peedjee | iPhone Apps | 1 | 07-08-12 10:08 |
|
|