Mail.app klapt er steeds uit discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik de installatie van High OS Sierra heb gedaan klapt mijn mail.app er regelmatig uit. Vaak gebeurt dit direct na het opstarten. Ik dacht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail.app klapt er steeds uit
Sinds ik de installatie van High OS Sierra heb gedaan klapt mijn mail.app er regelmatig uit.
Vaak gebeurt dit direct na het opstarten. Ik dacht dat dit aan mijn regels lag, maar die staan allemaal uit en het probleem blijft zich voordoen. Ik heb mijn iCloud account, Gmail en een Exchange account er in zitten. Kent iemand dit probleem en kan je me helpen? Ik kom geen stap verder en het is nogal hinderlijk. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Verwijder eerst eens de gmail-account in je internetaccounts in Systeemvoorkeuren. Crashed ie nog, dan ook de Exchange. Crashed ie dan nog steeds dan hoor ik het wel.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail opent steeds "op" een oude mail | MCNO | iPad algemeen | 3 | 21-02-17 15:33 |
Safari klapt er steeds uit iPad | akkermansm | iPad algemeen | 5 | 27-11-11 13:07 |
E-mail steeds kwijt | Marc621 | iPad algemeen | 0 | 12-09-10 13:29 |
NOS teletekst klapt eruit | fgeer | iPhone Apps | 10 | 11-08-09 23:06 |
Installer klapt uit? | 3ssen | Jailbreak apps en thema's | 11 | 15-05-08 17:24 |
|
|