Installer klapt uit? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo beste mensen, Sinds kort kamp ik met het probleem dat wanneer ik op Installer tik dat hij naar het begin scherm wil maar het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Installer klapt uit?
Hallo beste mensen,
Sinds kort kamp ik met het probleem dat wanneer ik op Installer tik dat hij naar het begin scherm wil maar het scherm blijft hierbij wit en vervolgends gaat hij of naar mijn hoofdmenu of hij klapt helemaal uit en de iPhone start opnieuw op. Iemand ideeen wat ik het beste kan doen nu? Eventueel Installer eraf halen en opnieuw erop zetten, maar hoe? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ok, als nieuweling welkom.
Kijk nu rechts bovenaan ; Klik op het vet blauwe woord " ZOEKEN" en hocuspocuspats.....daar staan je antwoorden ! |
|
|||
|
|||
Niet kunnen vinden chef.
|
|
||||
|
||||
misschien je zoekwoord aanpassen junior.....
|
|
|||
|
|||
Oh nee dat zal ik natuurlijk nog niet geprobeerd hebben seniortje
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bedankt man. Daar heb ik tenminste wat aan. Thanks Bomans.
|
|
||||
|
||||
Zoekfunctie dus....
|
|
||||
|
||||
Tja luiheid dient de mens en Bomans helpt hem er nog even mee ook
|
|||
|
|||
Oh god, heb je weer zo'n halve zool
|
|
||||
|
||||
Nou als je goed naar mijn gezichtje kijk [] dan snap je toch wel dat ik het sarcastic bedoel he? Ik vind het daarbij een beetje erg overdreven dat je mij meteen uitscheld voor halve zool, en zal dat ook melden bij de moderators.
|
|
||||
|
||||
Geen ruzie maken he jongens hou het wel ff leuk, colliehome had wel gelijk want dat had je makkelijk met de zoekfunctie kunnen vinden
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
NOS teletekst klapt eruit | fgeer | iPhone Apps | 10 | 11-08-09 23:06 |
PC klapt eruit zodra ik iPhone 3G/16 GB aansluit icm met IT8 | aniger | Archief | 7 | 26-01-09 00:04 |
Windows: pc klapt er uit als iTunes poosje aan staat | ABKtje | iTunes | 12 | 12-11-08 19:51 |
na 1.1.4 dingenverdwenen uit installer | LazerG | iPhone algemeen | 4 | 03-03-08 17:13 |
Stacks uit de installer | Dylan | Jailbreak apps en thema's | 2 | 14-11-07 15:03 |
|
|