Ical synct niet langer dan 6 maanden terug discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb van het werk uit een geabonneerde agenda in iCal. Nu zijn alle afspraken ouder dan 6 maanden verdwenen. Terwijl mijn persoonlijke agenda ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ical synct niet langer dan 6 maanden terug
Hallo
Ik heb van het werk uit een geabonneerde agenda in iCal. Nu zijn alle afspraken ouder dan 6 maanden verdwenen. Terwijl mijn persoonlijke agenda in iCal gaat wel veel langer terug. Ik heb het gecheckt met andere collega's en die hebben dat probleem ook, terwijl de beheerder van de agenda wel terug kan gaan tot 2j terug. Weet iemand waar dat aan ligt of wat ik moet veranderen? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iCal bestaat niet meer sinds OS X 10.7 Lion (GM op 1 juli 2011). Wij zijn nu in 2018! Dus, over welke agenda heb je het?
|
|
|||
|
|||
ik bedoel dus het programma agenda op de macbook
|
Labels |
6 maanden, agenda, ical, sync probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iCloud iCal sync niet langer dan 6 maanden | BaasjeB | iCloud | 3 | 25-12-13 16:25 |
Agenda synct niet meer met iCal | Wike | iCloud | 6 | 04-11-13 14:25 |
iCal synct niet met Mobile Me | theory18 | iPhone algemeen | 0 | 25-11-10 13:04 |
iCal synct niet met iPhone en andersom | bushok | iTunes | 6 | 02-02-10 18:41 |
|
|