Inloggen op Mail op Mac mislukt discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik Mail op de Mac. Een paar dagen geleden kreeg ik de melding dat het inloggen mislukt. Zou niet weten waarom, is de eerste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Inloggen op Mail op Mac mislukt
Ik gebruik Mail op de Mac. Een paar dagen geleden kreeg ik de melding dat het inloggen mislukt. Zou niet weten waarom, is de eerste keer dat me dit gebeurt. Hij vraagt om het wachtwoord op te geven, maar geeft vervolgens de melding (in rood): controle van accountnaam of wachtwoord mislukt.
Bij de instellingen zie ik dat het veld wachtwoord leeg is. Als ik daar het huidige wachtwoord invul krijg ik de melding: Unable to store credential due to error -25308 Requested By: Mail Het betreft 4 accounts bij Telfort. Ik heb in 'sleutelhangertoegang' de gegevens van de 4 accounts verwijderd. Geen effect. Ik heb geprobeerd een nieuw Telfort-account toe te voegen. Lukt niet. Op de iPad of via webmail is het gebruik van de e-mail probeemloos. Wie heeft voor mij de oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen mail bij inloggen icloud | cgok | iCloud | 2 | 05-02-15 10:08 |
Telkens mail van Apple na inloggen Find my Iphone | Panny88 | iPhone algemeen | 2 | 30-09-14 20:17 |
Inloggen iMessage en FaceTime mislukt | PindaP | iPad algemeen | 24 | 28-09-14 02:26 |
iCloud inloggen mislukt | controleur | iCloud | 9 | 08-11-11 21:59 |
|
|