Telkens mail van Apple na inloggen Find my Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik met mijn iPhone 6 inlog op zoek mijn iPhone krijg ik telkens een mailtje met het onderwerp " Uw Apple ID is gebruikt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telkens mail van Apple na inloggen Find my Iphone
Wanneer ik met mijn iPhone 6 inlog op zoek mijn iPhone krijg ik telkens een mailtje met het onderwerp " Uw Apple ID is gebruikt om in te loggen op iCloud". Dit had ik voorheen niet en ik kan ook nergens vinden waar ik dit uit kan zetten.
Mijn vriendin krijgt ook deze melding wanneer ik met haar Apple ID vanaf mijn telefoon inlog (zij heeft een 5C met IOS 7.1, ik heb een 6 met IOS 8.02) Alvast bedankt, Victor |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
gebruik gewoon ipv zoek mijn iPhone de app Vrienden.
dan heb je geen probleem met mails ontvangen en zie je hetzelfde. edje |
Labels |
find my iphone, ios 8 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik moet telkens opnieuw inloggen met IOS 7.0.4 | blooper1963 | iPhone algemeen | 2 | 26-12-13 11:42 |
moet telkens opnieuw inloggen/wachtwoord na update IOS7 | edbe | iPad algemeen | 5 | 16-10-13 15:25 |
iPhone 3G Haalt Telkens E-mail Op Bij Bellen | EN-IS | iPhone algemeen | 10 | 08-02-10 22:57 |
na aanzetten telkens alle mail binnen | woutje | iPhone algemeen | 6 | 16-01-10 17:55 |
|
|