Oude iphone nog in iCloud discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi Applefans, Ik heb sinds vrijdag mijn nieuwe vriend, de 6plus, en ja heeeel erg blij mee! maar in safari zie ik nog steeds de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oude iphone nog in iCloud
Hi Applefans,
Ik heb sinds vrijdag mijn nieuwe vriend, de 6plus, en ja heeeel erg blij mee! maar in safari zie ik nog steeds de pagina's die ik bezocht heb met mijn oude 5. Hoe krijg ik dit weg, of beter nog, kan ik de pagina's nu straks volgen van mijn toekomstige koper voor de 5???? (Zie bijlage) (batterij is echt supergoed van de 6 plus ) en vraag 2, mijn mail app geeft steeds aan dat ie zondag is bijgewerkt voor het laatst, wat echt niet het geval is…. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mogelijkheid tot iCloud Drive uitschakelen? Terug naar 'oude' iCloud. | Petruss | iCloud | 7 | 04-10-15 01:00 |
Oude back-up weg uit iCloud | MiDe74 | iCloud | 0 | 15-09-14 14:13 |
ICloud uit, toch nog dataverkeer door icloud? | Catelootje | iPhone algemeen | 0 | 03-12-12 16:27 |
Nieuwe abonnement bij Tele2, maar iPhone toont nog steeds oude provider | iPhone4Robin | Overige providers Nederland | 2 | 17-09-12 14:42 |
Nog geen maand oude 4S retourneren? | Wouternet | iPhone algemeen | 2 | 31-07-12 17:49 |
|
|