Nieuwe abonnement bij Tele2, maar iPhone toont nog steeds oude provider discussie in Overige providers Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag heb ik een nieuw abonnement bij Tele2. Mijn iPhone 4 heb ik 2 jaar geleden bij een abonnement van T-Mobile gekregen, dit was ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe abonnement bij Tele2, maar iPhone toont nog steeds oude provider
Sinds vandaag heb ik een nieuw abonnement bij Tele2. Mijn iPhone 4 heb ik 2 jaar geleden bij een abonnement van T-Mobile gekregen, dit was dus een iPhone met simlock.
Vandaag deed ik de simkaart in mijn iPhone, om te kijken of hij zou werken in mijn iPhone met simlock. Hij werkte direct, heb de instructies opgevolgd die T-Mobile vorig jaar ergens gaf om je telefoon simlockvrij te maken. Het probleem echter is nu dat er nog steeds linksboven in beeld staat dat ik op het netwerk van T-mobile zit, terwijl ik op het netwerk van tele2 zit. Ik heb al via iTunes een herstel gedaan, maar dit had geen resultaat. En een carrier update krijg ik niet via iTunes (dat zou automatisch moeten gebeuren). Iemand enig idee? Alvast bedankt! Robin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Tele2 - Wikipedia http://webwereld.nl/nieuws/55562/tel...-t-mobile.html |
|
|||
|
|||
Bedankt! Ik kwam het zojuist ook tegen op google
Ik dacht dat mijn telefoon niet goed simlockvrij gemaakt was |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tele2 iPhone abonnement | Poblaw | Overige providers Nederland | 1 | 22-05-12 15:45 |
2e iPhone 4S ontvangen: Nu beter, maar nog steeds gelig... | suijkerwerk | iPhone algemeen | 35 | 09-11-11 22:41 |
email verwijderen op iphone maar komen nog steeds in de mail box van outlook | henkie73 | iPhone algemeen | 4 | 23-04-11 23:36 |
iPhone: iPhone hersteld maar apps crashes nog steeds | N33D | Jailbreak | 2 | 04-02-10 14:24 |
|
|