//

Ik moet telkens opnieuw inloggen met IOS 7.0.4

Ik moet telkens opnieuw inloggen met IOS 7.0.4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals iedereen weet zit er in de iPhone (4S) een paswoord manager. Dus als ik sites bezoek waar ik moet inloggen met een gebruikersnaam en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-12-13, 13:55
blooper1963's schermafbeelding
blooper1963 blooper1963 is offline
• iOS 12.1.4
• 12.1.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Liedekerke-België
Berichten: 15
Standaard Ik moet telkens opnieuw inloggen met IOS 7.0.4

Zoals iedereen weet zit er in de iPhone (4S) een paswoord manager. Dus als ik sites bezoek waar ik moet inloggen met een gebruikersnaam en paswoord verschijnt dit automatisch en log ik onmiddelijk in. Ook kon ik aanvinken op de sites "onthou mijn gegevens". Dit lukt nog altijd op eender welke site maar mijn iPhone wil dit niet meer doen. Bvb: ik surf naar een forum. Mijn gegevens worden wel ingevuld door de iPhone en ik kan inloggen, maar durf ik ff swichen naar bvb mijn mail programma, dan moet ik steeds opnieuw inloggen,terwijl vroeger mijn instellingen onthouden werden. Ik spreek dan over IOS 6.1.3.Ook bij bezoek en inschrijvingen op nieuwe sites of forums,vraagt de iPhone niet meer om deze gegevens op te slaan,terwijl ik dit in de instellingen duidelijk heb aangegeven????
Graag positief nieuws,aub??
Groetjes en prettige feesten!!
blooper1963
__________________
Dont trust in dust
Maar wel in een Duster!!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-12-13, 01:02
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

Dit al gecheckt?
Instellingen -safari - wachtwoorden en invullen
  #3  
Oud 26-12-13, 11:42
blooper1963's schermafbeelding
blooper1963 blooper1963 is offline
• iOS 12.1.4
• 12.1.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Liedekerke-België
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wollie1979 Bekijk bericht
Dit al gecheckt?
Instellingen -safari - wachtwoorden en invullen
Hoi wollie1979,
Dat staat allemaal correct aangevinkt bij de instellingen. Het is eigenlijk begonnen met de upgrade naar IOS 7.00. Zoals nu ook voor dit forum was mijn wachtwoord en gebruikersnaam niet opgeslaan in de iPhone dus ik moet telkens opnieuw inloggen en er voor zorgen dat ik mijn wachtwoord niet vergeet!! WANT: mijn iPhone vraagt niet meer of ik deze gegevens wil bewaren??? Verder de opgeslagen sites of forums worden wel ingevuld bij een bezoek maar worden niet onthouden. Ik moet dus als ik switch naar een andere app of programma telkens opnieuw inloggen, terwijl vroeger met IOS6... Ik gewoon naar de site of forum surfte en ik helemaal niets moest doen,WANT: de iPhone vulde alles in en onthoude ook dat ik op bepaalde site ingelogd wou blijven,dus ik kon onmiddelijk beginnen. Sinds IOS 7 is dit bij mij niet meer mogelijk. Zijn er nog mensen welke dit voorval herkennen met IOS7??
Bedankt voor jullie antwoorden en Prettige Feesten!
blooper1963,
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
moet telkens opnieuw inloggen/wachtwoord na update IOS7 edbe iPad algemeen 5 16-10-13 15:25
Telkens opnieuw rammie2000 Wi-Fi 1 07-11-12 11:02
Opnieuw inloggen na openen app die gedownload is met ander account amiet01 iPhone algemeen 4 07-10-12 21:06
Telkens opnieuw invoeren Djosjowa Wi-Fi 2 22-12-09 07:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:25.