Kan ik de wekkerapp heel de nacht aan laten, dus automatisch slot uit!!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik mijn iphone 5s als wekker. Dus ik blijf heel de nacht mijn wekker zien met seconde aanduiding die je ziet lopen. Kan dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan ik de wekkerapp heel de nacht aan laten, dus automatisch slot uit!!!
Ik gebruik mijn iphone 5s als wekker. Dus ik blijf heel de nacht mijn wekker zien met seconde aanduiding die je ziet lopen. Kan dit kwaad voor het beeldscherm??
Gr. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja ik zou m gewoon uitzetten met de stand-by knop. Als die app in de achtergrond mag draaien (instellingen -> ververs app op achtergrond) kun je m zelfs afsluiten met de homeknop en zal de wekker afgaan op de ingestelde tijd.
Of gaat het hier om de eigen iOS ingebouwde wekker app? |
|
|||
|
|||
De standaard iOS wekker gaat zelfs af als de mute knop aan de zijkant aan staat en de telefoon gewoon standby.
|
|
|||
|
|||
Maar het gaat om een andere app.
En mijn vraag was kan het kwaad als je de wekker heel de nacht blijft zien??? De app heet alarm clock. Zodat ik snachts gewoon kan zien hoe laat het is zonder een knop in te drukken. |
|
||||
|
||||
Zou niet weten waarom dat niet goed zou gaan....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Automatisch slot iOS 7 probleem,. | mphoogeveen | iPad algemeen | 3 | 01-10-13 11:22 |
er komt binnenkort ios 6 uit dus appel gaat 5.1 los laten | RJoseL | iPhone algemeen | 3 | 05-05-12 09:59 |
iPhone 3GS Automatisch slot | GuusJ | iPhone algemeen | 3 | 09-10-09 22:26 |
automatisch slot | pjwalet | iPhone algemeen | 2 | 05-05-08 14:37 |
|
|