Foto/video van iPhone naar Macbook discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ik wil voor de 1e x alle foto&video van mijn iphone naar mijn Stack cloud verplaatsen zodat er weer fatsoenlijk ruimte op mijn iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto/video van iPhone naar Macbook
Hi,
Ik wil voor de 1e x alle foto&video van mijn iphone naar mijn Stack cloud verplaatsen zodat er weer fatsoenlijk ruimte op mijn iphone ontstaat. In Stack heb ik een iPhone Backup map 1 map aangemaakt met Foto en 1 met Video om zo foto en video te scheiden. So far so good. Maar, als ik de iphone in de Foto-app op mijn Macbook open dan staan foto- en video-files door elkaar. Mijn vraag is, hoe kan ik, als ik in de Foto app op mijn Macbook zit, mijn foto-files van video-files scheiden? In de Windows Verkenner kun je gewoon op File Type klikken en de inhoud wordt op file type gesorteerd. Dit wil ik dus ook in de Foto-app op mijn Macbook maar ik kan nergens vinden hoe dit te doen. Iemand een tip, suggestie, oplossing? Bvd! Gr, Micha |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Mm, toch niet zo'n gekke vraag dus... het feit dat nog niemand een antwoord heeft...
Het zal toch niet zo zijn dat zoiets simpels (logisch?) niet mogelijk is? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iPhone foto's exporteren naar Macbook | Ilseeee | iPhone algemeen | 3 | 27-09-17 19:45 |
Foto's van Macbook naar Ipad zonder Wi-Fi | Hosep | iPad algemeen | 5 | 18-01-16 14:47 |
Video naar macbook? | apotheosis | iPhone algemeen | 0 | 29-09-15 15:53 |
Foto's van Iphone naar Macbook en niet omgekeerd | Luistervinkje | iPhone algemeen | 5 | 07-11-14 16:56 |
Foto's en muziek naar MacBook | xEVAx | iTunes | 0 | 09-03-11 16:44 |
|
|