Foto's van Macbook naar Ipad zonder Wifi discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op dit moment zit ik in Mali. Het wifi is hier redelijk onbetrouwbaar. Op mijn Macbook (2015) staan foto's die ik graag op mijn ipad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's van Macbook naar Ipad zonder Wi-Fi
Op dit moment zit ik in Mali. Het Wi-Fi is hier redelijk onbetrouwbaar.
Op mijn Macbook (2015) staan foto's die ik graag op mijn ipad (laatste generatie) wil bekijken. Ik heb al gerommeld met bluetooth, maar daar geeft hij aan dat het apparaat "iets mist??!!". Ook via itunes is het mij niet gelukt. Mijn vraag is: Wat kan ik doen of heb ik nodig om de foto's van mijn macbook over te zetten naar mijn ipad zonder dat ik gebruik hoef te maken van Wi-Fi. Alvast bedankt voor het mee denken! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gebruik de kabel en importeer foto's met de 'Foto's' app.
|
|||
|
|||
Misschien met AirDrop of zit dat niet op een Mac. Ik heb namelijk geen Mac maar wel iPhone en iPad en dat werkt goed.
|
||||
|
||||
AirDrop is een optie. Heb zelf geen Bluetooth 4.0 in de Mac dus kan het niet testen met iOS apparaten.
Ik heb de post van TS verkeerd gelezen. Van MacBook naar iPad gaat niet met de kabel. Enkel via AirDrop denk ik. |
|
|||
|
|||
Ik heb "airdrop" nog niet geprobeerd, omdat ik overal lees dat je dan met beiden apparaten op het zelfde Wi-Fi netwerk moet zijn aangesloten. En dat is nu juist iets dat ik niet wil (of eigenlijk kan).
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 15 januari 2016 om 15:32 ---------- Ik heb "airdrop" nog niet geprobeerd, omdat ik overal lees dat je dan met beiden apparaten op het zelfde Wi-Fi netwerk moet zijn aangesloten. En dat is nu juist iets dat ik niet wil (of eigenlijk kan). |
|
|||
|
|||
Dan is de Verbatim Mediashare iets voor jou. Je foto's moet je dan op extern opslagmedium zetten.
Of gewoon de Apple-ipad-camera-connection-kit.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's van Iphone naar Macbook en niet omgekeerd | Luistervinkje | iPhone algemeen | 5 | 07-11-14 16:56 |
Ipad automatische synchronisatie van foto's via Wi-Fi | StephanD | Muziek, foto & video | 9 | 17-05-12 18:28 |
Wi-Fi via macbook naar iphone 4 | choke | Internet in buitenland (roaming) | 1 | 27-05-11 14:30 |
Foto's en muziek naar MacBook | xEVAx | iTunes | 0 | 09-03-11 16:44 |
|
|