//

Contactgegevens Icloud dubbel op Iphone

Contactgegevens Icloud dubbel op Iphone discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn Iphone7 plus en ook op mijn IPad Air2 staan veel contactpersonen dubbel vermeld. Als ik naar ICloud.com gaan staan deze goed en ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-02-20, 02:45
Ineke17 Ineke17 is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
 
Geregistreerd: Feb 2020
Berichten: 2
Post Contactgegevens Icloud dubbel op Iphone

Op mijn Iphone7 plus en ook op mijn IPad Air2 staan veel contactpersonen dubbel vermeld. Als ik naar ICloud.com gaan staan deze goed en ook gewoon 1 keer in de lijst. Ook bij mijn contactpersonen in Outlook (ook ICloud) staan ze goed.
Maar als ik één van de dubbele contacten verwijder uit mijn IPhone/IPad, worden ze helemaal verwijderd uit ICloud.com/Outlook.
Op één of andere manier gaan de IPhone en IPad samen en aan de andere kant gaan Icloud.com en Outlook samen qua synchronisatie.
Heeft iemand hier een oplossing voor >
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-02-20, 22:33
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Als alle contactgegevens goed staan op icloud.com, (goed controleren) dan zou je eens kunnen proberen op de iphone --> icloud de contacten uit te zetten en van de telefoon te verwijderen.

Als de contacten dan leeg zijn, zet je de icloud contacten weer aan en worden ze gesynchroniseerd vanaf icloud.



Heb ik ook een paar weken geleden een keer gehad. Ik bleef een aantal meer contacten hebben op de telefoon. Dit gedaan en toen klopte alles weer. (en ja, ik bleek een paar contacten kwijt te zijn in de synchronisatie, dus je moet wel alles even nalopen).
  #3  
Oud 29-02-20, 18:43
Ineke17 Ineke17 is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
 
Geregistreerd: Feb 2020
Berichten: 2
Standaard

Blazez,

Bedankt voor je reactie. Het werkt inderdaad. Probleem opgelost.
  #4  
Oud 29-02-20, 22:16
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Top, fijn dat het gewerkt heeft.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Afspraken in gedeelde icloud agenda staan er dubbel in Frederike iCloud 0 13-01-17 20:56
Icloud: Safari tabs dubbel? verwijderen? hot12345 iPhone algemeen 1 28-06-14 14:03
contactgegevens Iphone theo14130 iPhone algemeen 3 23-05-13 09:55
'foto s staan dubbel opgeslagenen soms zelfs 3 dubbel gerbenlugt iPad algemeen 1 21-01-13 09:03
ICloud; agenda leeg, maar contacts dubbel spikebyt iCloud 3 29-10-11 12:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:33.