Contactgegevens Icloud dubbel op Iphone discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn Iphone7 plus en ook op mijn IPad Air2 staan veel contactpersonen dubbel vermeld. Als ik naar ICloud.com gaan staan deze goed en ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contactgegevens Icloud dubbel op Iphone
Op mijn Iphone7 plus en ook op mijn IPad Air2 staan veel contactpersonen dubbel vermeld. Als ik naar ICloud.com gaan staan deze goed en ook gewoon 1 keer in de lijst. Ook bij mijn contactpersonen in Outlook (ook ICloud) staan ze goed.
Maar als ik één van de dubbele contacten verwijder uit mijn IPhone/IPad, worden ze helemaal verwijderd uit ICloud.com/Outlook. Op één of andere manier gaan de IPhone en IPad samen en aan de andere kant gaan Icloud.com en Outlook samen qua synchronisatie. Heeft iemand hier een oplossing voor > |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als alle contactgegevens goed staan op icloud.com, (goed controleren) dan zou je eens kunnen proberen op de iphone --> icloud de contacten uit te zetten en van de telefoon te verwijderen.
Als de contacten dan leeg zijn, zet je de icloud contacten weer aan en worden ze gesynchroniseerd vanaf icloud. Heb ik ook een paar weken geleden een keer gehad. Ik bleef een aantal meer contacten hebben op de telefoon. Dit gedaan en toen klopte alles weer. (en ja, ik bleek een paar contacten kwijt te zijn in de synchronisatie, dus je moet wel alles even nalopen). |
|
|||
|
|||
Blazez,
Bedankt voor je reactie. Het werkt inderdaad. Probleem opgelost. |
|
|||
|
|||
Top, fijn dat het gewerkt heeft.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Afspraken in gedeelde icloud agenda staan er dubbel in | Frederike | iCloud | 0 | 13-01-17 20:56 |
Icloud: Safari tabs dubbel? verwijderen? | hot12345 | iPhone algemeen | 1 | 28-06-14 14:03 |
contactgegevens Iphone | theo14130 | iPhone algemeen | 3 | 23-05-13 09:55 |
'foto s staan dubbel opgeslagenen soms zelfs 3 dubbel | gerbenlugt | iPad algemeen | 1 | 21-01-13 09:03 |
ICloud; agenda leeg, maar contacts dubbel | spikebyt | iCloud | 3 | 29-10-11 12:10 |
|
|