Mijn iMac loopt na sluimerstand vast discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Na enkele uren sluimerstand van mijn iMac start hij normaal op. Echter als ik in Safari iets wil opzoeken loopt de hele iMac vast. Dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn iMac loopt na sluimerstand vast
Na enkele uren sluimerstand van mijn iMac start hij normaal op. Echter als ik in Safari iets wil opzoeken loopt de hele iMac vast.
Dit geldt ook voor Google Chrome. Er verschijnt een programma via 'Forceer stop' dat ik niet ken: AOSheartbeat en soms ook TMHelperagent Als ik de iMac helemaal uitzet gaat het weer even goed. Ik heb al met Appleservice gebeld, diverse resets uitgevoerd zónder resultaat. Laatst gewijzigd door Marceltw; 23-02-20 om 16:03. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
aosheartbeat |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: VLC herkent mijn iMac niet in sluimerstand | The Raptor | Muziek, foto & video | 0 | 07-03-19 00:45 |
Update iMac loopt vast | Duinweg | Desktop-applicaties | 9 | 06-08-16 00:33 |
Mijn iphone loopt constant vast na updaten ios 7 | CaatjeBee | iPhone algemeen | 2 | 26-09-13 16:42 |
Agenda loopt vast op iMac | Tpl01 | Desktop-applicaties | 2 | 31-12-12 20:34 |
Navigon 2 loopt vast op mijn iPhone. | peterwillem | iPhone Navigatie | 9 | 03-07-12 13:06 |
|
|