Filmpjes spelen extreem snel af. discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn iMac(2017) de hele dag aan laat staan kan ik vaak aan het einde van de dag geen filmpjes meer kijken bijvoorbeeld op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Filmpjes spelen extreem snel af.
Als ik mijn iMac(2017) de hele dag aan laat staan kan ik vaak aan het einde van de dag geen filmpjes meer kijken bijvoorbeeld op Youtube. Als ik een filmpje start is hij in 2 sec aan het einde. Als ik de Mac opnieuw opstart dan gaat het weer normaal.
Ik heb echt geen idee hoe dit komt. Ik heb al heel lang op internet gezocht maar kan er niets over vinden, weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij gaat extreem snel leeg | Everlasting010 | iPhone algemeen | 1 | 29-06-16 21:27 |
iPhone 3G Extreem Snel maken? | TOcean | iPhone algemeen | 8 | 11-04-11 18:04 |
Iphone 4 extreem snel leeg na update | Berry1971 | iPhone algemeen | 5 | 21-03-11 18:03 |
Filmpjes Youtube spelen niet af | evdijk | iPhone algemeen | 1 | 11-12-09 22:50 |
Video: Filmpjes spelen niet volledig af | blaugrana | Muziek, foto & video | 5 | 11-04-08 18:46 |
|
|