Handbtrake op MacBook Pro I9 discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben begonnen met een aantal mkv bestanden te converteren naar mp4 d.m.v. Handbrake op Mac OS Cataline (laatste update). Echter als ik dit op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Handbtrake op MacBook Pro I9
Ik ben begonnen met een aantal mkv bestanden te converteren naar mp4 d.m.v. Handbrake op Mac OS Cataline (laatste update).
Echter als ik dit op de accu doe dan kan ik net 1 bestand van een 42min converteren naar een MP4 bestand. De CPU staat ook op bijna 90graden en de fans draaien overuren, mijn Mac Book pro word dus best wel heet. Heeft iemand dit al eerder meegemaakt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het opnieuw renderen van film bestanden kost inderdaad flink wat processor kracht en daardoor ook flink wat stroom. Dus ja, dat komt zeker wel voor. Als je dat soort dingen doet kan je dus het beste aan de stroomkabel hangen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: HDD uit macbook halen en gegevens kopiëren naar nieuwe macbook met migratie-assistent | demonski | Desktop-applicaties | 3 | 23-09-17 20:53 |
|
|