//

MacOS opnieuw installeren op Mac mini 2011

MacOS opnieuw installeren op Mac mini 2011 discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Het probleem. Ik heb een Mac mini van 2011 gekocht via internet. Nu wil ik met een schone Mac beginnen dus alles geformatteerd en alles ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-12-20, 23:01
wormpy wormpy is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Westdorpe
Berichten: 19
Standaard MacOS opnieuw installeren op Mac mini 2011

Het probleem. Ik heb een Mac mini van 2011 gekocht via internet.
Nu wil ik met een schone Mac beginnen dus alles geformatteerd en alles opnieuw installeren.
Nu lukt het niet om alles via de Mac mini uit te voeren. Wanneer ik MacOS Lion opnieuw wil installeren via interner recovery krijg ik de fout dat dit niet meer te downloaden is. Op internet gezocht en er zijn nog met die fout dat het dus niet meer te downloaden is. Ok dan een opstartschijf op usb aanmaken via de MacBook. Dit lukt mij dus ook niet. Als ik Lion of El Capitan.dmg download loop ik vast bij "Deze versie van OS X 10.11 kan niet op deze computer worden geïnstalleerd". High Sierra kan ik niet downloaden want ik word doorverwezen naar de App Store via de apple site en daar krijg ik de fout "Update niet gevonden" dus kan ik ook geen opstartschijf op usb aanmaken omdat eerst het installatiebestand bij mijn apps zou moeten komen en ik zo verder kan werken. MacBook Pro draait Big Sur. Weet hier iemand raad mee? Ben al 2 dagen aan het zoeken op internet en kom er niet uit. Bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-12-20, 07:13
aevries aevries is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Utrecht
Berichten: 144
Standaard

Stel de vraag hier, daar zitten de echte techneuten.

Appletips, punt, nl.

Gekke weergave maar deze site blokkeert de verwijzing naar deze site. Het woord punt moet de . zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opnieuw machtigen op 01-01-2011 nlrela iPhone algemeen 4 01-01-11 15:37
Cydia verwijderd; hoe opnieuw installeren zonder opnieuw te jailbreaken mikey1983 Jailbreak apps en thema's 1 16-04-10 15:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:49.