//

OS 10.13.6 kan externe schijf niet lezen

OS 10.13.6 kan externe schijf niet lezen discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Een externe HDD geformatteerd als Exfat in een Windows notebook (voorheen NFTS) wordt niet gelezen als ik die aansluit op een MacPro. De volgende melding ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-12-20, 16:32
Goudrenet Goudrenet is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2015
Locatie: S.E. Asia
Berichten: 18
Standaard OS 10.13.6 kan externe schijf niet lezen

Een externe HDD geformatteerd als Exfat in een Windows notebook (voorheen NFTS) wordt niet gelezen als ik die aansluit op een MacPro. De volgende melding verschijnt: De schijf die je hebt geplaatst kan niet door deze computer worden gelezen.
Als ik vervolgens het schijfhulpprogramma open, wordt de schijf in het linkervenster echter wel getoond als disk2s2 met een grootte van 3Mb. Voor de goede orde is een schijf van 250Gb. Activeringspunt meldt: Niet geactiveerd. Zowel de actie activeer of wis, wordt niet uitgevoerd. Waarom ziet Windows10 de schijf nog steeds wel als een schijf van 250Gb en OS niet!
Ik wil de schijf gebruiken om een back up te maken van bestanden alvorens een upgrade uit te voeren naar Mojave.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Externe harde schijf Geert32 Desktop-applicaties 2 24-02-17 18:13
wd elements externe schijf op ipad via hub Otongeren iPad algemeen 5 18-04-14 19:11
Windows: Itunes op externe schijf plaatsen Guest-0510121725 iTunes 2 04-10-12 16:36
Mac OS X: iPhone synchroniseren werkt niet icm externe harde schijf JustOleg iTunes 0 09-11-09 16:03
Windows: Externe harde schijf waalboer iTunes 14 06-09-09 12:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:00.