wd elements externe schijf op ipad via hub discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo heb een wd elements externe schijf wil aansluiten via een hub op ipad, schijf draait wel maar waar kan ik hem vinden op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wd elements externe schijf op ipad via hub
Hallo heb een wd elements externe schijf wil aansluiten via een hub op ipad, schijf draait wel maar waar kan ik hem vinden op de ipad.
Of werkt dit niet werkt zo een hub alleeen maar voor geheugenkaarten etc of heb ik een bepaalde app nodig |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat gaat nooit werken op een iPad. Er zijn immers geen drivers in iOS om externe HDD aan te sturen. Een iPad kan alleen maar met de Camera Connection Kit data van SD kaartjes of van een camera inlezen.
|
|
|||
|
|||
Het zou dus wel moeten werken als je van wd elements een externe schijf hebt met een Wi-Fi erin
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 april 2014 om 18:25 ---------- ik bedoelde de seagate wireles pluss met 1 tb harde schijf en Wi-Fi er in |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dus zo een dockingstation leest alleen maar fotokaartjes of usb stick waar fotos op staan
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Externe harde schijf op iPad | D3n4l3x | iPad accessoires en onderdelen | 20 | 29-12-14 14:38 |
Flac bestanden op externe harde schijf afspelen via iPad?? | McNismo | iPad Apps | 0 | 24-02-14 13:52 |
Backup iPad op externe harde schijf | Inge108 | iPad algemeen | 20 | 26-03-13 22:47 |
Ipad verbinden met externe harde schijf | jereon24 | iPad algemeen | 7 | 21-01-11 16:04 |
|
|