Mijn IPad2 gaat steeds op zwart . discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn ipad2 gaat als ik een spel speel op zwart en dan naar beginscherm,kon gisteren niet meer op puzzelbox komen,had heel veel puzzels op geslagen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn IPad2 gaat steeds op zwart .
Mijn ipad2 gaat als ik een spel speel op zwart en dan naar beginscherm,kon gisteren niet meer op puzzelbox komen,had heel veel puzzels op geslagen dacht dat hij te vol was en heb die verwijderd,maar heb nu dus dit als ik spelletje speel,weet iemand wat het kan zijn
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Update eens naar 7.1.
|
|
|||
|
|||
Is al gedaan!
|
|
|||
|
|||
Gebruik de zoekfunctie van het forum met het zoekbegrip "diagnostics low memory".
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe doe je dat???????
|
|
|||
|
|||
Op je naam klikken, Over mij kiezen, mijn iDevices, en dan op het juiste potloodje klikken.
|
|
|||
|
|||
Bedankt allemaal voor julie hulp,de spelletjes doen het weer,heb de aan en uit knop ingedrukt gehouden tot het Apple icoontje te voorschijn kwam,en nu doet alles het weer,
|
|
|||
|
|||
Fijn. En nu nog je profiel aanpassen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
video's scherm is zwart ipad2 | janott | iPad algemeen | 1 | 13-05-12 17:48 |
Windows: Itunes herkent mijn ipad2 niet maar wel mijn ipod. | Antonia | iTunes | 0 | 20-11-11 12:51 |
Fun! Sinds ik mijn Ipad2 heb hoef ik mijn Iphone nog maar 1x per 4 dagen op te laden | MaozeDong | iPad algemeen | 8 | 04-08-11 19:56 |
|
|