//

video's scherm is zwart ipad2

video's scherm is zwart ipad2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik op de standaard video's app klik dan krijg ik een geheel zwart scherm. ook na opnieuw opstarten. Ik ben een nieuwe gebruiker, wie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-01-12, 10:54
janott janott is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard video's scherm is zwart ipad2

Als ik op de standaard video's app klik dan krijg ik een geheel zwart scherm. ook na opnieuw opstarten. Ik ben een nieuwe gebruiker, wie kan mij helpen
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-05-12, 16:48
MrBeeGee MrBeeGee is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard

Dat is een bug in de software. Na lang zoeken kwam ik erachter dat je het op enkele manieren kan oplossen:
Op oude OS 4: dubbelklik op de homeknop en ga naar links(veeg naar rechts) Daar zie je de ipod contoles waarbij je de video kan stoppen of doorspoelen naar een andere video.

Op het nieuwe OS 5 werkt dit niet meer omdat muziek en video's zijn gesplitst en je alleen de muziekcontroles ziet. Hier moet je op een andere manier het oplossen: Ga naar het zoekscherm(1x hometoets en ga naar links) en zoek naar een video/podcast-naam waarvan je weet dat die op je ipad staat. Start deze video vanuit dat scherm en je videospeler zal waarschijnlijk uit zijn bevroren toestand ontwaken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
video op ipad2 pietert iPad algemeen 0 28-12-11 17:02
Standaard Video app zwart scherm. jvdommelen iPad algemeen 2 08-03-11 13:07
zwart scherm bij video ipod Mickeymii Muziek, foto & video 0 31-10-10 00:24
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? superzemie iPhone algemeen 1 25-10-10 12:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:23.