Met een IPad zonder 3G toch op het water internetten, wie heeft daar ervaring mee discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Ipad heeft geen 3G, nu hoorde ik dat je (als je b.v. met een boot weg bent) toch kunt internetten met een Huawei (Mobile ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Met een IPad zonder 3G toch op het water internetten, wie heeft daar ervaring mee
Mijn Ipad heeft geen 3G, nu hoorde ik dat je (als je b.v. met een boot weg bent) toch kunt internetten met een Huawei (Mobile broadband hotspot). Wie heeft daar ervaring mee en wat kan je dan het beste nemen, een abonnement of een prepaid kaartje, het gaat om ± 3 maanden dat ik dat wil gebruiken. Wie heeft hier ervaring mee en kan zoiets alleen via internet gekocht worden of ook gewoon in een winkel. Wie helpt mij?
Vr.gr. Wiemar |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou een prepaid kaartje nemen, omdat je aan een abbo weer 1 of 2 jaar aanvast zit. Maar heeft je iPad wel een simkaartvakje? Anders heb je er alsnog niets aan. Je kan ook gewoon een simkaartje halen bij de telefoonwinkel in de buurt (Belcompany, the Phonehouse etc.), of je besteld het via internet, dat kan ook.
|
|
||||
|
||||
De eerste zin uit de startpost wekt de indruk dat de vraagsteller een Wi-Fi only model heeft...
|
|
|||
|
|||
3G Router
Er zijn routers op de markt met 3G functie erin.
Het zijn er slechts enkelen dus je moet even Google raadplegen. Toevallig weet ik dan Linksys er 1tje heeft. Ik meen de wrt54g3gs maar ik weet het niet zeker mer. Daar kan je dan een prepaid of abo simkaart instoppen en dan kan je gewoon een draadloos netwerk opzetten waarmee je Ipad verbinding kan maken en dan zorgt de 3g voor de internetverbinding. Check wel eerst even of er op het water ook 3g bereik is anders heb je er niks aan. |
|
|||
|
|||
Of gewoon iphone als hotspot gebruiken m et pda net
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 mei 2012 om 16:15 ---------- Dat klopt, zonder 3G, maar er moeten aparaatjes zij die je in je zak kunt stoppen, en die dan met een simkaartje wel verbinding met internet kunnen maken en daar wil ik graag wat meer van weten. |
|
|||
|
|||
Ik schakel regelmatig mijn telefoon in als een Wi-Fi hotspot,
En dat werkt echt geweldig, echt gewoon snel internet op mn ipad, waar dan ook! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, ik heb een htc sensation, en daar zit standaard de app Wi-Fi hotspot op.Er zijn ook genoeg van die apps te downloaden.
Die zendt je 3G uit als Wi-Fi zeg maar |
|
|||
|
|||
Het scheelt ook op welk water je zit. Wij zitten veel op de Grevelingen. Aan de Noordzee-kust heb ik goed bereik maar vanaf de Archipel wordt het dramatisch. Op de Mosselplaat kan ik niet eens meer bellen. Nu heb ik T-Mobile wat toch al vaak slecht bereik heeft. KPN heeft op de Grevelingen wel goed bereik.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij de iPhone kan dit momenteel bij oa KPN en Vodafone. T-mobile broedt al anderhalf jaar op 'een klantvriendelijke oplossing'. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie heeft er ervaring met het programma Titanium Studio? | Parky | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 17-01-12 00:34 |
Wie heeft ervaring met aanpassen PLIST's (bluetooth profile)? | allewijn | iPhone algemeen | 14 | 15-03-11 20:24 |
Wie heeft ervaring met iphoneservicepoint.nl | Bashie | Koopinformatie Nederland | 0 | 19-02-11 15:08 |
wie heeft er ervaring met deze carkit? | haneli | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 04-04-09 22:21 |
Beloofde netwerkverbetering. Hoe staat het daar mee? | Robkro | Odido (T-Mobile) | 1 | 04-11-08 12:10 |
|
|