Zoeken met wikipedia uitschakelen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Is het ook mogelijk om wikipedia uit te schakelen als ik wil zoeken met spotlight? Ik gebruik dat eigenlijk alleen om dingen op Google ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zoeken met wikipedia uitschakelen
Hallo,
Is het ook mogelijk om wikipedia uit te schakelen als ik wil zoeken met spotlight? Ik gebruik dat eigenlijk alleen om dingen op Google te zoeken, en ik stoor me er steeds weer aan dat ik dat eerst moet aanklikken omdat je kunt kiezen uit wikipedia en internet... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kunt je natuurlijk overal aan storen, maar uitzetten zal niet zo eenvoudig zijn.
Laatst gewijzigd door Beech43; 03-05-12 om 19:21. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
@ Solski,
ik gebruik AdBlock Web Browser - iTunes €. 0,79 om te surfen: http://itunes.apple.com/nl/app/adblock-web-browser-speed/id366147874?mt=8
|
|||
|
|||
Hmm,
In dit soort opzichten vind ik ios echt tegenvallen.... |
|
|||
|
|||
Tegenvallen ? Ik begrijp nog steeds het probleem niet. Spotlight is voor zoeken op je device en geeft als extra service zoeken daarbuiten, waar je geen gebruik van hoeft te maken. Hoezo tegenvallen ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Lees eerst eens wat Spotlight werkelijk is en hoe je het kan gebruiken waar het voor ontworpen is: iOS: Spotlight gebruiken en voorkeuren aanpassen | Appletips |
|
|||
|
|||
Ik gebruik spotlight vrijwel alleen om dingen op google op te zoeken, daar ben ik nogal fanatiek mee.
En ik vind het gewoon irritant dat ik steeds moet aantikken dat ik of op het web wil zoeken, of op wikipedia. Dat bedoel ik. Wikipedia gebruik ik nooit. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes verder met het fanatieke gedoe |
|
|||
|
|||
Daar kun je Safari of een andere browser toch rechtstreeks voor gebruiken ? Vreemde gewoonte hoor, met je fiets naar het benzinestation rijden om een jerrican benzine te halen voor je auto ("ja, maar dan spaar je geld uit)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
push met 1 knop uitschakelen | tim410 | iPhone algemeen | 2 | 19-11-11 19:38 |
Zoeken met spotlight in Agenda | elviraoranje | iPhone Apps | 3 | 05-11-09 20:51 |
3.0 Screen met zoekfunctie uitschakelen | Jacqie | iPhone algemeen | 1 | 26-06-09 07:40 |
Wikipedia ofwel wikk zoeken met Safari | Dolfijn | iPhone algemeen | 0 | 11-05-09 01:52 |
probleem met het uitschakelen | biotrax | iPhone algemeen | 4 | 16-07-08 19:56 |
|
|