Wikipedia ofwel wikk zoeken met Safari discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de laatste maanden wat opgemerkt tijdens mijn zoektocht in het google zoekvenster. Telkens als ik wat wil zoeken met Safari in de landscape ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wikipedia ofwel wikk zoeken met Safari
Ik heb de laatste maanden wat opgemerkt tijdens mijn zoektocht in het google zoekvenster.
Telkens als ik wat wil zoeken met Safari in de landscape modus, dan type ik ongewenst het woord wikk in plaats van wiki (afkorting wikipedia) Andere woorden werken wel als je snel typt en de letters dicht bij elkaar zitten, behalve de k en de i!! (Type wel met een redelijke snelheid) Neem de proef op de som en test het zelf eens en deel je ervaring hieronder even. p.s. heb firmware 2.2 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
zoeken in Safari? | martijnvw82 | iPhone algemeen | 5 | 28-12-10 23:53 |
Zoeken met spotlight in Agenda | elviraoranje | iPhone Apps | 3 | 05-11-09 20:51 |
iPhone Development (ofwel programmeren voor je iPhone) | KleineAap | Ontwikkelen voor iOS | 7 | 09-07-09 15:00 |
|
|